Demag CC2800 bæltekran















Hvis du beslutter at købe udstyret til en lav pris, skal du sikre, at du kommunikerer med den rette sælger. Find ud af så mange oplysninger som muligt om udstyrets sælger. En måde til at snyde på, er at lade som om, du er en reel virksomhed. Hvis der opstår mistanke, skal du informere os for en yderligere kontrol ved brug af formularen til feedback.
Før du beslutter dig til at købe, skal du undersøge adskillige salgstilbud grundigt for at opnå en forståelse af den gennemsnitlige pris på dit valgte udstyr. Hvis prisen på det tilbud, du kan lide, er meget lavere end lignende tilbud, skal du tænke dig godt om. En betydelig prisforskel er muligvis tegn på skjulte defekter eller et forsøg fra sælgerens side på at svindle eventuelle købere.
Køb ikke produkter med en for lav pris i forhold til den gennemsnitlige pris for lignende udstyr.
Stol ikke på tvivlsomme løfter og forudbetalte varer. Hvis du er i tvivl, skal du ikke være bange for at bede om yderligere oplysninger. Bed om flere fotografier og dokumenter for udstyret. Kontrollér, at dokumenterne er ægte. Stil spørgsmål.
Den mest almindelige form for svindel. Uhæderlige sælgere beder eventuelt om en forskudsbetaling for at "booke" din ret til at købe udstyret. Svindlere kan således indsamle et stort beløb og forsvinde, og ikke længere kontakte dig.
- Overførsel af forudbetalingen til kortet
- Foretag ikke nogen forskudsbetaling uden dokumenter, som bekræfter pengeoverførslen, hvis sælgeren er i tvivl i løbet af forhandlingerne.
- Overførsel til mellemmandens konto
- Du skal være på vagt over for en sådan anmodning, da du højst sandsynligt har at gøre med en svindler.
- Overførsel til en firmakonto med et lignende navn
- Vær opmærksom på, at svindlere muligvis udgiver sig for at være velkendte virksomheder ved at ændre navnet en lille smule. Overfør ikke penge, hvis der er tvivl om firmanavnet.
- Erstatning af egne oplysninger på en faktura fra en reel virksomhed.
- Før du foretager en overførsel, skal du sikre, at de specificerede oplysninger er korrekte, og om de har forbindelse til den specificerede virksomhed.
















Year: 2013
Engine: Daimler-Chrysler OM502LA with 390 kW
Hours: +/- 11.300
Boom: 84 m – SH type with HiA boom head
Windkit: S7 Kit 48 m (allows SH/LH max. 102 m or SSL/LSL SGL max. 138 m)
Fixed jib: 15 m LF2
Superlift: 30 m – SL mast (winch W2 in SL-mast) with SL-tray
Runner: 2 m / 60 ton
Winches: H1, H2, W1 (as hoist 3), W2, boom hoist E
Blocks: 160 ton – 5 sheave DH, 100 ton – 3 sheave DH
Counterweight: Upper: 180 ton / Lower: 60 ton
Undercarriage: Quadro drive with 2000 mm wide crawler shoes
Options: Prepared for luffing jib, prepared for wheeled SL-counterweight carrier, crawler self
assembly with lifting tackle, rigging aid, hydraulic quick-connection between upper and
lower, hydraulic boom pin pusher incl. power pack, refinery kit
Condition: Very good